Palvelutaso

Pohjois-Hämeen Puhelin Oy:n ja Verkko-osuuskunta Ysinetin vastausajat

Q3 (1.7.-30.9.2018)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 24,17 94,5  97,8
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 25,24 92,9 98,5
Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 22,25 93,7 99,8
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 20,16 95,3 100,00

 

Q2 (1.4.-30.6.2018)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 22,11 95,8 98,6
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 18,71 96,9 100

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 16,07 100,0 100,0
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 15,00 100,00 100,00

 

Q1 (1.1.-31.3.2018)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300  24,22 94,9 97,9
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 21,80 95,3 99,0

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 24,00 87,6 95,3
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 15,00 100,00 100,00

 

Q4 (1.10.-31.12.2017)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300  22,51 96,00 98,2
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 15,00 100,0 100,0

Q3 (1.7.-30.9.2017)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 22,72 95,2 98,4
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 22,3 98,7 99,4

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 24,00 87,6 95,3
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 15,00 100,00 100,00


Q2 (1.4.-30.6.2017)

Asiakaspalvelu Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4300 28,11 93,6 97,4
Yritysasiakkaat (03) 486 4200 28,56 94,00 97,3

 

Häiriöilmoitukset Puhelinnumero Keskimääräinen vastausaika, s Vastattu 60 s. kuluessa % Vastattu 180 s. kuluessa %
Henkilöasiakkaat (03) 486 4100 24,00 87,6 95,3
Yritysasiakkaat (03) 486 4400 15,00 100,00 100,00

 

 

 

 

Asiakaspalvelu

Henkilöasiakkaat
ma-pe 8-16
03 486 4300
asiakaspalvelu(at)phpoy.fi

Yritysasiakkaat
ma-pe 8-16
03 486 4200
yritysasiakaspalvelu(at)phpoy.fi

Häiriöilmoitukset

Henkilöasiakkaat
puh. (03) 486 4100 (24h)
vika(at)phpoy.fi

Yritysasiakkaat
puh. (03) 486 4400 (24h)
yritystuki(at)phpoy.fi

Yritystuki

ma-pe 8-16
03 486 4400
yritystuki(at)phpoy.fi

Myymälät

Myymälät avoinna ma-pe 9-17.
Mäntän ja Virtain myymälä suljettu
12-13 lounastauon vuoksi.

Mänttä-Vilppula
Virkamiehenkatu 3
03 486 4280

Ruovesi
Honkalantie 1
03 486 4220

Virrat
Keskustie 7
03 486 4290